AK Parti Erzincan İl Başkanlığı, Muharrem Ayı dolayısıyla vatandaşları bir araya getirecek aşure ikramı programı düzenliyor.
AK Parti Erzincan İl Başkanlığı Kültür ve Sanat Politikaları Başkanlığı tarafından organize edilen etkinlik, 27 Haziran 2026 Cumartesi günü saat 14.30’da Dörtyol Meydanı’nda gerçekleştirilecek.
Muharrem Ayı’nın manevi atmosferini paylaşmak ve birlik, beraberlik ile dayanışma duygularını güçlendirmek amacıyla düzenlenecek programda, vatandaşlara aşure ikramında bulunulacak. Etkinlikte Erzincanlı hemşehrilerin aynı sofrada buluşarak Muharrem Ayı’nın bereketini ve paylaşma kültürünü birlikte yaşamaları hedefleniyor.
AK Parti Erzincan İl Başkanı Alpay Kabadayı, tüm vatandaşları programa davet ederek, Muharrem Ayı’nın birlik, kardeşlik ve dayanışma ruhunun hep birlikte yaşatılmasının önemine dikkat çekti.
AK Parti Erzincan İl Başkanlığı tarafından yapılan davette, “Tüm hemşehrilerimiz davetlidir.” ifadelerine yer verilirken, aşure ikramının Erzincan halkının yoğun katılımıyla gerçekleşmesi bekleniyor.


