Erzincan’da Sağlık Çalışanları İftar Sofrasında Buluştu

Erzincan’da Sağlık Çalışanları İftar Sofrasında Buluştu
  • 0
  • 73
  • 4 Mart 2026
  • 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
    Loading...
  • +
  • -

Erzincan’da Ramazan ayı dolayısıyla hastanede düzenlenen iftar programında sağlık çalışanları bir araya geldi. Program, Başhekim Prof. Dr. Ufuk Kuyrukluyıldız’ın katılımıyla gerçekleştirildi.
İftar programına İl Sağlık Müdürlüğü Destek Hizmetleri Başkanı Dr. Öğr. Üyesi Taner Kösetürk, İl Sağlık Müdürlüğü personeli ile hastane yönetimi ve sağlık çalışanları katıldı. Ramazan ayının manevi atmosferinde gerçekleşen programda birlik ve beraberlik vurgusu ön plana çıktı.

Programda konuşan Başhekim Prof. Dr. Ufuk Kuyrukluyıldız, Ramazan ayının paylaşma, dayanışma ve yardımlaşma duygularını güçlendirdiğini ifade ederek sağlık hizmetinin ekip ruhu ve özveriyle sürdürüldüğünü belirtti. Aynı kurum çatısı altında görev yapan sağlık çalışanlarının bir araya gelmesinin önemine dikkat çeken Kuyrukluyıldız, sağlık hizmetlerinin güçlü bir ekip anlayışıyla yürütüldüğünü dile getirdi.
Gerçekleştirilen iftar programı, sağlık çalışanlarının bir araya geldiği, dayanışma ve birlik mesajlarının verildiği anlamlı bir buluşma olarak değerlendirildi.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir