Erzincanspor, yeni sezona birlik ve beraberlik mesajlarıyla hazırlanıyor. Kulübe kazandırılan yeni takım otobüsü için kulüp tesislerinde düzenlenen programda kurban kesilerek dualar edildi.
Tören öncesinde kulübün yeni otobüsü ile mevcut otobüsü yan yana çekilerek basın mensuplarına tanıtıldı. Programa kulüp yöneticileri, teknik heyet ve basın mensupları katılırken, yapılan duaların ardından yeni sezonun kazasız, belasız ve başarılarla geçmesi temennisiyle kurban kesimi gerçekleştirildi.
Törende açıklamalarda bulunan Erzincanspor Kulüp Başkanı Alaattin Yavuz Güneş, yeni otobüsün kulübe kazandırılmasında katkı sunan Kültür ve Turizm Bakan Yardımcısı Batuhan Mumcu ile Erzincan Belediye Başkanı Bekir Aksun’a teşekkür etti.
Başkan Güneş, Erzincan’ın tek yürek olması gerektiğini vurgulayarak şunları söyledi:
“İnşallah Erzincan’da birlik ve beraberlik içerisinde, ilçelerimizin de desteğiyle Erzincanspor’umuzu bu sezon hak ettiği şampiyonluğa ulaştıracağız. Yeni otobüsümüzün kulübümüze hayırlı olmasını diliyor, başarılı ve kazasız belasız bir sezon temenni ediyorum.”
Yapılan duaların ardından sona eren törende, yeni takım otobüsü basın mensupları tarafından görüntülenirken, kulüp yönetimi yeni sezon öncesi camiaya birlik ve beraberlik çağrısını yineledi.


