Vali Aydoğdu, Jandarma Teşkilatı’nın 187. Kuruluş Yıl Dönümünü Kutladı

Vali Aydoğdu, Jandarma Teşkilatı’nın 187. Kuruluş Yıl Dönümünü Kutladı
  • 0
  • 37
  • 16 Haziran 2026
  • 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
    Loading...
  • +
  • -

Jandarma Teşkilatı’nın 187. kuruluş yıl dönümü dolayısıyla Erzincan İl Jandarma Komutanı Tuğgeneral Veysel Yanık ve beraberindeki heyet, Erzincan Valisi Hamza Aydoğdu’yu makamında ziyaret etti.
Valilik makamında gerçekleşen ziyarette, Jandarma Teşkilatı’nın köklü geçmişi ve kamu düzeninin sağlanmasındaki önemli rolü üzerine değerlendirmelerde bulunuldu. Vali Hamza Aydoğdu, ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek Jandarma Teşkilatı’nın 187. kuruluş yıl dönümünü kutladı.

Vali Aydoğdu, vatandaşların huzur ve güvenliği için gece gündüz demeden fedakârca görev yapan jandarma personeline teşekkür ederek, “Milletimizin huzuru, devletimizin bekası ve kamu düzeninin korunması adına büyük bir özveriyle görev yapan tüm jandarma personelimize teşekkür ediyor, çalışmalarında başarılar diliyorum.” ifadelerini kullandı.
Ziyaret, günün anısına çekilen hatıra fotoğrafının ardından sona erdi.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir